پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

ترجمه مقاله افزایش بازدهی مسیریابی مانت توسط رله ی چند نقطه ای و اصلاح دو هاپه

خرید اینترنتی محصولات ورزشی مانند تردمیل و دوچرخه ثابت - ماساژور و...

ترجمه مقاله افزایش بازدهی مسیریابی مانت توسط رله ی چند نقطه ای و اصلاح دو هاپه

۱۸۲ بازديد
عنوان مقاله انگلیسی Enhancing MANET Routing Efficiency by Multipoint Relaying and 2-hop Repair
عنوان ترجمه فارسی

دسته : فناوری اطلاعات

ترجمه مقاله افزایش بازدهی مسیریابی مانت توسط رله ی چند نقطه ای و اصلاح دو هاپه

این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:
ادهاک متحرک (مانت)
مقاله درباره آشفتگی های انتشار
پروتکل های مسیر یابی on demand
اصلاح (تعمیر) محلی
Mobile Ad-hoc Networks (MANETs)
Broadcast Storms
On-demand Routing Protocols

چکیده ترجمه مقاله افزایش بازدهی مسیریابی مانت توسط رله ی چند نقطه ای و اصلاح دو هاپه :

ساخت پروتکل های مسیریابی مناسب برای شبکه ی ادهاک متحرک (مانت) یک چالش اساسی است. یک پروتکل مسیریابی مانتِ دلخواه باید مسائل آشفتگی انتشار را که به دلیل درخواست های flooding route (سیلِ مسیر) در هنگام کشف مسیر اتفاف می افتد را در نظر بگیرد، همچنین باید مسائل اصلاح مسیر را که معمولا کنترل عظیم بسته ها را می طلبد تا دوباره مسیر های آسیب دیده را بازسازی کند، را نیز در نظر بگیرد.

برای بالا بردن عملکرد مانت ها، در این مقاله یک پروتکل مسیر یابی جدید معرفی شده است که از مفهوم رله های چندنقطه ای و اصلاح ۲ هاپه (MR2R) استفاده می کند، تا بتواند با آشفتگی های انتشار و مسائل آسیب های مسیر دست و پنجه نرم کند.

پروتکل MR2R نسبت به دیگر پروتکل ها در توانایی جستجو سریع و تشخیص آسیب ها و اصلاح متمایز است که میزان بسته ها را کاهش داده و شانس اصلاح را بیشتر می کند.

همان طور که نتایج شبیه سازی نشان می دهد، برخلاف دیگر پروتکل ها، پروتکل جدید ما می تواند به طور موثری مسیرها را کشف کرده و مسیرهای آسیب دیده را اصلاح (تعمیر) کند در حالی که پهنای باند مصرفی کمی دارد (به عبارت دقیق تر بسته های کنترل را کاهش داده است).

۱-مقدمه

ساخت مسیر های انتقال دارای بازده یک مهم برای مانت های منبع-محدود است. پروتکل های مسیر یابی اصولا بر اعتبار سنجی مسیر و تاخیر انتقال تمرکز دارند،و مسائل مربوط به انتشار را که به ویژه در پروتکل های مسیر یابی واکنشی (انفعالی) دارای اهمیت است را بررسی نمی کنند.

پروتکل های مسیر یابی واکنشی معمولا درخواست های مسیر را توسط flooding ارسال می کنند. تعداد بسته های انتشاری منجر به افزایش هاپ ها و اتصالات می شود و می تواند بسیار زیاد باشد که بنابراین بازدهی شبکه را به خطر می اندازد.
هدف این تحقیق کار بر روی مکانیزم انتشار و پروتکل مسیر یابی است تا مسیر های انتقالی پاپدار و پربازده تری را برای مقیاس های بزرگ و بسیار متحرک مانت ها ایجاد کند…

نوشته ترجمه مقاله افزایش بازدهی مسیریابی مانت توسط رله ی چند نقطه ای و اصلاح دو هاپه اولین بار در ترجمه علم. پدیدار شد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.